Nyt menighedsråd er valgt

Velkommen til nye og gamle medlemmer

Tirsdag den 19. september afholdt vi valgforsamling i Sognehuset, hvor vores kommende menighedsråd blev valgt.

Vi havde en vellykket og god aften, hvor 92 stemmeberettigede vælgere mødte veloplagte op til en spændende aften. Aftenen bød på en præsentation af alle kandidaterne, en spændende diskussion om menighedsrådets arbejde og til sidst selve valghandlingen, hvor der skulle stemmes.

Vi glæder os til at byde vores nye menighedsråd velkommen, når deres arbejde begynder efter første søndag i advent. Indtil da er det stadig vores nuværende menighedsråd, der har kasketten på.

På tirsdagens møde blev der valgt et fuldtalligt menighedsråd på 14 medlemmer og 3 stedfortrædere. Vi er glade for at se en god blanding af nuværende og nye medlemmer, som sammen skal løfte opgaven med at drive Holstebro Kirke.

De valgte medlemmer til det kommende menighedsråd er:

Maria Drejer Hoffmann
Kirsten Haugaard Christensen
Anette K. Drejer Hoffmann
Lillian Lund Tinggaard
Ellen Ingrid Brokhøj
Gitte Kjær Nielsen
Sten Fjordside
Sinne Irene Dueholm
Henning Byskov
Hanne Øllgaard Madsen
Susanne Holzendorff Nørskov
Kirsten Engmark
Lene Marie Dalsgaard Nørlund
Torben Nørskov Madsen

Stedfortrædere
Marie Ryttersgaard Rønn
Hanne Baadsgaard Breinholt
Ole Nymann Mortensen

Tillykke og god arbejdslyst!

Kordegnekontoret

Holstebro Kirke