Organistens sommerkoncert

Søndag den 7. juli kl. 15.00 i Holstebro Kirke

Kendte klassiske perler

Holstebro Kirke byder på en særlig musikalsk oplevelse denne sommer. Søndag den 7. juli kl. 15.00 inviterer vi til en unik sommerkoncert med kirkens egen organist, Lars Fløe. Med sit dygtige spil og omfattende musikalske viden vil Lars præsentere et iørefaldende program fyldt med klassiske.

På programmet finder vi værker af nogle af de mest berømte komponister inden for klassisk musik, herunder Monteverdi, Bach og Vivaldi. Disse komponisters tidløse melodier vil fylde kirkerummet og give publikum en chance for at nyde velkendte og elskede toner i en afslappet og behagelig atmosfære.

Lars Fløe er kendt for sin evne til at bringe musik til live gennem sit spil, og denne koncert lover at blive en uforglemmelig oplevelse for alle fremmødte. Det er en fantastisk mulighed for både kendere af klassisk musik og nye lyttere at opleve orgelværkernes skønhed og dybde.

Gør dig klar til en eftermiddag fyldt med musikalsk magi og klassiske mesterværker i Holstebro Kirke. Vi glæder os til at se dig søndag den 7. juli kl. 15.00.

Der er fri entré til koncerten.

Kordegnekontoret

Holstebro Kirke